FORTRYDELSESRET & REKLAMATION

Fuld fortrydelsesret i 30 dage

Er størrelsen ikke rigtig, eller er der noget andet der ikke lever op til dine forventninger? Du har 30 dages fuld fortrydelsesret fra den dag varen er modtaget. Dette forudsætter blot at du returnerer varen i væsentlig samme stand som den er modtaget. Er der tale om beklædning, accessories o.lign. må du selvfølgelig gerne prøve varen, men returner den med hængemærker osv. så den fremstår som ny.

Er varen forkert eller beskadiget ved modtagelse?

Reklamation skal ske inden for rimelig tid, hvilket er indenfor maksimalt 2 måneder efter, at du har konstateret fejlen/manglen. Men du gør os en stor hjælp ved at returnere varen så snart du opdager fejlen.

Er varen gået i stykker under brug?

Som kunde har du 24 måneders reklamationsret som dækker såfremt varen går i stykker. Det er dog en forudsætning at varen ikke er gået i stykker som følge af slitage, fejlagtige brug eller anden skadeforvoldende adfærd.

Procedure for returnering – VIGTIGT!

1. Send os en mail via kontaktformularen på vores website, hvor du med et par linjer beskriver hvilken vare du ønsker at returnere og hvorfor.

2. Returner til vores hovedadresse:
SCHULZ BY CROWD
Bredgade 36b st.
1260 København K
Att.: Returvare

Behandlingstid

Fra vi har modtaget varen retur går der op til 10 dage for pengene er tilbage på din konto.

Tilbageførsel af penge

Returnerede beløb bliver indsat på det kredit- eller debitkort, du anvendte, da du afgav din bestilling.

Brug for hjælp vedr. returnering

Har du brug for hjælp til returnering, er du velkommen til at kontakte os via kontakformularen på vores website eller telefon.

 

FORSENDELSESOMKOSTNINGER

Hvem betaler returfragten?

Gør du brug af din fortrydelsesret, skal du selv betale returfragten. Er der tale om berettiget reklamation refunderer vi dine fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen.